Runner in the gym/2nd week

Mezi prvním a druhým tréninkem den regenerace a večer hathajóga. Nejlepší jóga, kterou jsem zatím cvičila. Venku byl rudý západ slunce a pak začalo pršet. Déšť bylo slyšet na okenním parapetu a krásně se dýchalo. Dýchání do břicha se mi teď prolíná jak jógou, tak tréninky. A funguje víc než třeba klasické leh/sedy. Stačí třeba zdánlivě lehký cvik vleže na zádech pozvednout nohy a při napočítání do deseti prodýchat břicho. Posílí břišní svaly i bedra. Jakmile jedno povolíte, nohy padají dolů. Marek hlídá, abych všechno dělala správně a je přísný trenér. Při opakování 3 sérií je to zatím pěkná zabíračka.
Království mého trenéra Marka - triatlonisty, ironmana, maséra a fyzioterapeuta v jednom.
Den 4 - druhý trénink Marek už trochu přitvrdil. Šli jsme zas celé tělo, jen u každého cviku o jednu sérii víc. Dostává mě přesun z kliku s rukama podél těla, prohnutí do kobry nad zemí a do střechy, paty pěkně až na zem. Alespoň pětkrát. Funím jako bernardýn. Pracujeme na oblasti mezi lopatkami, posílení rovného držení zad. Na konci kardio a pak masáž. Pořád povolování beder, krční páteř jde současně, ani se na ní nemusí sáhnout. První víkend doporučená regenerace a protahování. Jediná nepříznivá zpráva, pražskou RunTour za 4 týdny ještě nedám. Ať to neuspěcháme. Snad Pardubice.

O víkendu vařím, peču, když neběhám, je nějak čas, což neznamená, že to tak chci pořád! Ale je to změna. Dokonce dočítám dlouho odkládané knížky. Plánuji stěhování. Na Instagramu jsem vytvořila druhý profil, jak postupujeme se stavbou dopředu. Je skvělé dostávat od vás tipy a nápady. Na vymalování, vybavení, hlavně na co nezapomenout. Nejdřív jsem si myslela, že to bude jen takový můj "zařizovací plánovací" foto diář. Najednou se z toho stal prostor pro konzultace a inspiraci, což je úžasné. Vítám každou radu a neskutečně mě to baví!  Prostě hledám v tomhle 3 měsíčním plánu co nejvíc pozitiv a nakonec se příležitosti objevují samy od sebe :-) Ale zpátky k tréninku.


Den 8 - unavený trénink. Byla jsem nějak převálcovaná z práce a na tréninku to bylo znát. Ruce i záda sílí, ale při čemkoliv s rovnováhou jsem se nesoustředila. Navíc zas trochu točení hlavy, dnes od klíční kosti resp. opět od prvního žebra. Na konci tréninku kardio, které jsem začala trochu nenávidět. Prý se to zlepší, tvrdí Marek. Věřím mu. Musí.

Den 10/11 - jóga a trénink.Jako by se všechno otočilo o 180 stupňů. Perfektní jóga, jen při balančních pozicích to nebylo úplně ono, ale jinak skvělá hodina a půl. Dnes zatím nejlepší trénink. Marek mě nenechal ani vteřinu odpočinout, šli jsme všechny cviky po čtyřech sériích, najednou jsem měla zas zpátky zapomenutou "běžeckou" energii. Musela jsem i prozradit, že se na dny, kdy je trénink, těším nějak víc :-) 

Dva týdny jsou pryč, před námi 2,5 měsíce. Závratě minimálně, snad jen, když sedím opravdu dlouho v práci u počítače nad dokumenty, což bylo tento týden jednou. Snažím se hlídat si přestávky, používat na sezení velký míč. Kombinace trénink - jóga - masáž zafungovala. Plavání jsem trochu omezila, ale brzy se k němu zas vrátím víc. Teď už jen to rozběhnutí. Marek naznačil, že mi dovolí otestovat běh snad za měsíc.
Energy flows
where attention goes

Komentáře