V&V latergram...Europe/Baltic running

S letošním podzimem jsem se pustila do nahrání cestovatelských fotek. A tak, se zpožděním, přidávám i mé evropsko/baltské jaro. Bylo hodně pracovní, intenzivně běžecké. Běh je v případech služebních cest to jediné, co mi pomůže:


1. odpočinout si po častých přeletech nebo dlouhé jízdě vlakem s notebookem na klíně
2. nabít energií před jednáním/konferencí/worshopem
3. poznat místo/město co nejdřív (většinou hned ráno, když ostatní účastníci ještě spí)
4. podívat se, kde se bude nejlépe fotit ;-)
5. nepřibrat, když pak celý den sedím nebo stojím u prezentace
6. trénovat vytrvalostní běh, protože se celkem často ztratím... :-)

V&V, dvě města, od sebe vzdálená cca. 2 hodiny letu a kde se moc dobře běhá. Prvním proběhnutým městem na jaře byla Vídeň. Z hlediska běžce skvělá, rovná placka s dostatkem cyklostezek a možností běhat jak po ulici, tak kolem řeky či přilehlých kanálů. Služební cesty do Vídně mám ráda. Nejen kvůli městu, které mě pořád hodně baví, tak právě i díky běhání.

Running Vienna





Vilnius. Druhé město, které jsem si letos na jaře měla možnost proběhnout. Maličko víc z kopce do kopce než Vídeň, ale zas se dá krásně při 10 km trase zvládnout téměř celé respektive historická část rozhodně. Ve Vilniusu jsem měla pocit, že jsem v přímořské oblasti, i když moře je odtud opravdu pěkně daleko. 

Running Vilnius







One non-running photo
with my international conference colleagues :-)


We make our choices, 
then our choices make us